tel. 22 622 31 52 kontakt@marszalkowska80.pl

Wirtualne Biuro
w Centrum Warszawy

ul. Marszałkowska 80, 00-517 Warszawa – Śródmieście

Wirtualne Biuro to usługa, która pozwala zarejestrować siedzibę firmy bez wynajmowania pomieszczeń biurowych lub konieczności używania do tych celów adresu zamieszkania.

Jak działa wirtualne biuro?

k

1. Podpisujemy umowę najmu (części powierzchni użytkowej).

2. Na jej podstawie rejestrujesz pod naszym adresem siedzibę swojej firmy.

 

3. W ramach umowy otrzymujesz do dyspozycji skrytkę adresową.

Będziemy odbierać Twoje listy i paczki, na bieżąco otrzymasz powiadomienia i zdecydujesz, co się z nimi stanie – czy będą skanowane, odsyłane, przechowywane do odbioru.

 

4. Od teraz możesz się posługiwać nowym adresem

„Nazwa Firmy”

Marszałkowska 80

00-517 Warszawa

 

Do czego to może się przydać?

Marszałkowska 80

00-517 Warszawa

Świetny adres, prawda? Może być Twój.

Jeżeli prowadzisz lub rozpoczynasz działalność gospodarczą, potrzebujesz adresu rejestrowego dla firmy. To pod nim firma będzie występować w publicznych rejestrach (stąd adres zamieszkania nie jest nalepszym pomysłem), będziesz się nim posługiwać w kontaktach z kontrahentami i instytucjami, będzie też widnieć na wizytówce, pieczątce, w stopce mailowej i na stronie WWW.

Tych kilka zastosowań możesz przekuć w swój atut i przewagę nad konkurencją.

Jak to zrobić?

Jak… jak? Wymyśl coś, Ty tu jesteś od dobrych pomysłów 🙂

W czym możemy pomóc?

Pracujesz w domu i lubisz święty spokój, a może często podróżujesz i chcesz zdjąć z siebie obowiązki związane z korespondencją i przesyłkami kurierskimi – zostaw to nam. Na bieżąco będziemy Cię informować o wpływających do skrytki listach i paczkach, zdecydujesz czy chcesz otrzymywać skany, czy wolisz, żeby odesłać je listem, kurierem, albo odbierzesz wszystko osobiście w dogodnym terminie.

Twoja wygoda to nasza praca.

Potrzebujesz miejsca na spotkanie, musisz przekazać kontrahentowi dokumenty w centrum Warszawy lub umożliwić klientowi odbiór osobisty produktu? Po to też jesteśmy. Wydruki, kopiowanie, skanowanie, dostęp do komputera lub Wi-Fi także są do Twojej dyspozycji. Rotunda, Dworzec Centralny, Pałac Kultury, Pl. Konstytucji, Pl. Trzech Krzyży, Novotel i Marriott są w zasięgu kilkuminutowego spaceru.

W jakim duchu działamy?

Unikamy niedopowiedzeń i komplikacji, nasza oferta jest prosta, bez kruczków, gwiazdek i szerokiej gamy dopłat. Budujemy relacje oparte na zaufaniu.

Wierzymy, że trwałe związki muszą opierać się na dobrowolności, stąd umowa ma miesięczny okres wypowiedzenia.

Najwierniejsi klienci są z nami od 2007 r., prawdopodobnie da się z nami wytrzymać.

Co zawiera pakiet?

Adres do rejestracji siedziby firmy

h

Obsługa korespondencji (listy zwykłe, polecone, awiza, paczki)

p

Powiadomienia o wpływających przesyłkach

Skanowanie i przesyłanie korespondencji drogą mailową

Cotygodniowe odsyłanie zwykłym listem

Dostęp do salki konferencyjnej

Dostęp do urządzeń biurowych i Wi-Fi

Życzliwe i elastyczne podejście do potrzeb klienta

Cennik wirtualnego biura

[PROMOCJA]

Umowę podpiszemy w 15 min.

Również zdalnie.

FAQ – Najczęściej zadawane pytania

Rozwiń listę

1. Jaki adres będzie mieć moja firma?

Marszałkowska 80, 00-517 Warszawa

2. Czy w adresie powinien być widoczny jakiś dopisek, typu skr.adr. lub lok.?

Nie. Oznaczenie skrytki to nasza wewnętrzna sprawa.

3. Czy urzędy nie mają problemu z wirtualnym charakterem adresu?

Nie – miały 10 lat temu, kiedy nie rozumiały usługi. Dzisiaj formuła wirtualnego biura występuje w materiałach administracji rządowej dotyczących rejestrowania siedziby firmy.

4. Jakie dokumenty są potrzebne do zawarcia umowy?

Jeśli firma już istnieje – wpis do rejestru przedsiębiorców i uwierzytelnienie osoby reprezentującej podmiot (dokument tożsamości lub przelew).

Jeśli nie, akt notarialny (spółki kapitałowe), lub dowód tożsamości (ew. przelew) dla celów zawarcia umowy z osobą fizyczną.

5. Ile korespondencji mogę dostawać? Co, jeśli nie będzie się mieścić w skrytce?

Nie martw się, co się nie zmieści w skrytce przechowamy w wyznaczonym miejscu.

Jeżeli działalność ma być związana z korespondencją masową, lepiej wcześniej pogadajmy.

6. Czy mogę na ten adres zamawiać też większe paczki?

Pewnie, że tak. Będziemy Cię tylko prosić o w miarę szybki odbiór lub przekierowanie pod wskazany adres.

7. Pod jakie urzędy podlegamy?

  • Urząd Dzielnicy Śródmieści M. St. Warszawa, ul. Nowogrodzka 43, 00-691 Warszawa
  • Trzeci Urząd Skarbowy Warszawa Śródmieście, ul. Lindleya 14, 02-013 Warszawa
  • ZUS I Oddział w Warszawie, ul. Senatorska 6/8, 00-917 Warszawa
  • Sąd Rejonowy dla M St. Warszawy, XII Wydz. Gospodarczy KRS, ul. Czerniakowska 100, 00-454 Warszawa

 

MASZ PYTANIA?
NAPISZ DO NAS!


google map embed responsive

Marszałkowska 80

Wektor A-J Jacek Dzudzewicz



ul. Marszałkowska 80

(wejście od ul. Wspólnej)

00-517 Warszawa

NIP: 5990001158


Tel. +48 22 622 31 52

E-mail: kontakt@marszalkowska80.pl


Rok założenia: 2004


Wirtualne biuro