Dla osób, które zastanawiają się, jak pogodzić założenie nowej firmy z brakiem lokalu pod rozpoznawalnym adresem, świetną alternatywą jest skorzystanie z usług wirtualnego biura. Jakie korzyści można uzyskać z takiej współpracy?
Prestiżowa lokalizacja w centrum Warszawy
Marszałkowska 80 mieści się w samym centrum Warszawy, w dzielnicy Śródmieście. To dogodna lokalizacja, sąsiadująca z Pałacem Kultury i Nauki czy Złotymi Tarasami.
To również doskonałe miejsce do spotkań z klientami, ze względu na łatwy dojazd i prestiżowy adres. To świetne rozwiązanie dla działalności:
- prawników i adwokatów,
- radców prawnych,
- doradców finansowych,
- pisarzy,
- freelancerów.
Skorzystają na nim także osoby prowadzące spółki, stowarzyszenia czy startupy, gdyż wirtualne biuro to nie tylko adres na wizytówce i fakturach.
Adres do rejestracji firmy
Osoby, które zamierzają rozpocząć jednoosobową działalność gospodarczą, mają do wyboru rejestrację firmy na swoim prywatnym adresie lub wynajem lokalu.
Nie każdy samozatrudniony chce, aby jego dane dotyczące zamieszkania były publicznie dostępne.
Natomiast podnajmowanie powierzchni biurowej wiąże się ze znaczącym kosztem, co może być sporym obciążeniem w budżecie świeżo upieczonego przedsiębiorcy.
Świetnym wyjściem w takiej sytuacji jest rozpoczęcie współpracy z wirtualnym biurem Marszałkowska 80. W ten sposób właściciel jednoosobowej działalności gospodarczej może korzystać z wyjątkowego adresu w centrum Warszawy, bez ponoszenia dużych wydatków.
Wirtualne biuro – korzyści dla firmy
Korzystanie z usług wirtualnego biura pozwala nie tylko na rzetelną obsługę korespondencji, ale także na dostęp do sali konferencyjnej i sprzętu biurowego.
Adres w centrum Warszawy i możliwość przeprowadzania spotkań z klientami to duży atut, zwłaszcza dla firm świadczących usługi doradcze czy prawnicze.
Jednocześnie osoby współpracujące z wirtualnym biurem zawsze mogą liczyć na profesjonalizm pracowników oraz ich rzetelne podejście do wykonywania obowiązków zawodowych.